Fishing Planet: Hellfish Fighter Pack
Przygotowany przez druidów specjalny zestaw przyrządów opatrzonych magicznymi runami pomoże złapać nawet najbardziej przebiegłe podwodne demony. Sekret udanych połowów na Halloween tkwi w specjalnym sprzęcie!
Halloween w końcu nadeszło! W tym roku pełnia księżyca zaburzyła równowagę między naszym światem a sferą mar i duchów.
Przygotowany przez druidów specjalny zestaw przyrządów opatrzonych magicznymi runami pomoże złapać nawet najbardziej przebiegłe podwodne demony. W skład zestawu Hellfish Fighter Pack wchodzą: trzy zaczarowane wędki wraz z trzema kołowrotkami wykonanymi z unikalnych materiałów, stojak na wędki z patyków i czaszek, zanęty na wszelkiego rodzaju upiorne stworzenia, sekretne przynęty na drapieżne ryby-duchy, a nawet piekielny dzwonek do przywołania demona.