Fishing Planet: Holiday Pack
Holiday Pack features a collection of the Christmas edition baits and lures, along with the amazing Santa’s Tackle Box backpack - right out of Santa’s personal collection and available ONLY in this Holiday Pack!
Embrace the spirit of Christmas fishing adventures with this fun and magical Holiday Pack!
The Holiday Pack also includes fireworks, snowballs, and other perks, like a 7-Day Pond Pass with Advanced License for White Moose Lake along with 1 Week of Premium, BaitCoins, Credits and other cool stuff to enhance your Christmas angling adventures!