Fishing Planet: Holiday Pack
Holiday Pack zawiera zestaw świątecznych przynęt, w tym niesamowity mikołajowy plecak ze skrzynką z przynętami, pochodzący z osobistej kolekcji Świętego Mikołaja i dostępny WYŁĄCZNIE w ramach Holiday Pack.
Poczuj ducha świątecznych, wędkarskich przygód za sprawą tego świetnego, magicznego zestawu Holiday Pack!
W skład zestawu Holiday Pack wchodzą również fajerwerki, śnieżki i inne bonusy, na przykład 7-dniowy karnet na jeziora i stawy z rozszerzoną licencją na jezioro Biały Łoś Lake, a także tygodniowy dostęp premium, pakiet BaitCoin, pakiet punktów kredytowych i inne atrakcje, które uprzyjemnią Ci świąteczne wędkowanie.