Fishing Planet: Holiday Pack
Holiday Pack, Noele özel yemler ve hareketli yemlerin yanı sıra Noel Baba'nın kişisel koleksiyonundan çıkan ve SADECE bu Holiday Pack'te bulunan muhteşem Santa's Tackle Box sırt çantasını da içeriyor!
Holiday Pack ayrıca havai fişekler, kartopları ve White Moose Lake için İleri Düey Lisanslı 7 Günlük Pond Pass'i gibi diğer avantajların yanı sıra 1 Haftalık Premium, BaitCoins, Credits ve Noel olta balıkçılığı maceralarını geliştirmen için diğer harika şeyleri içerir!