Fishing Planet: Japan Odyssey Pack
With the spacious 300+ items Tackle wagon provided, you'll have all the necessary tackle at your disposal. Make the most of the Advanced License, a Premium Account for maximizing your earnings and XP, and entire 50 Markers and 20 Navigation Buoys for easy exploration of the best fishing spots in the island waters!