Fishing Planet: Japan Odyssey Pack
Dzięki pojemnemu wózkowi do walki, który pomieści ponad 300 elementów, będziesz mieć do dyspozycji cały niezbędny osprzęt. Wykorzystaj Licencję Zaawansowaną, czyli Konto Premium, by maksymalizować zyski i zdobywane punkty doświadczenia, jak również wszystkie 50 Markerów i 20 Boje Nawigacyjnych, które ułatwią odkrywanie najlepszych miejsc na wodach okalających wyspę!