Fishing Planet: Kaiji No Ri Monthlong Journey
Hâlâ okyanusu mu özlüyorsun? Özel teklifimizle geri dön! 30 günlük Gölet Geçişi, Gelişmiş Lisans ve Premium Hesap'tan indirimli olarak yararlan! Bu sınırlı süreli fırsatı kaçırma, şimdi yakala!