Fishing Planet: Kayaks Adventure Pack
Kayaks Adventure Pack is a full set of three awesome angling companions - each with its own unique characteristics! Kayaks Adventure Pack also includes cool stuff like Credits, BaitCoins, 7 days of Premium Account and Advanced Licenses.
Kayaks Adventure Pack is a full set of three awesome angling companions: the super slick and fast RedFox Speedy Kayak, the ultra comfortable and hasslefree SunFish Comfy Kayak and of course the super tough and durable BlueWhale Endura Kayak - each with its own unique characteristics!
But that’s not all! Kayaks Adventure Pack also includes cool stuff like Credits, BaitCoins, and most importantly - 7 days of Premium Account, 7-day Pond Passes and Advanced Licenses to all the best boat fishing destinations, including Saint Croix, Emerald, Falcon and White Moose Lakes as well as San Joaquin Delta!
So set the limits aside with no more in-land boundaries to restrict your angling spirit - Kayaks Adventure Pack has everything you ever wanted from a boat fishing experience!