Fishing Planet: Kayaks Adventure Pack
Kayaks Adventure Pack to jest pełny zestaw trzech wspaniałych towarzyszy pławnych, z którymi staniecie się najlepszymi przyjaciółmi w trakcie nowych przygód wędkarskich! Zestaw łodzi Kayaks Adventure Pack też zawiera Kredyty, BaitCoiny, 7 dni Konto Premium i Licencje Specjalne!
Kayaks Adventure Pack to jest pełny zestaw trzech wspaniałych towarzyszy pławnych, z którymi staniecie się najlepszymi przyjaciółmi w trakcie nowych przygód wędkarskich! Każda łódź jest po-swojemu wyjątkowa: sprawnie manewruj w dowolnym przepływie bystrym i lekkim kajakiem RedFox Speedy, odpoczywaj ciesząc się z maksymalnego komfortu super wygodnego kajaku SunFish Comfy, i śmiało licz na spartańską wytrzymałość nadmocnego i niezawodnego kajaka BlueWhale Endura!
I to jeszcze nie wszystko! Zestaw łodzi Kayaks Adventure Pack też zawiera Kredyty, BaitCoiny, i co najgłówniejsze – 7 dni Konto Premium, jak również przepustki na 7 dni i Licencje Specjalne na najlepsze zbiorniki wodne do wędkarstwa z łodzi, a mianowicie: jeziora Saint Croix, Emerald, Falcon i Biały Łoś, i oczywiście, Deltę San Joaquin!
Więc odrzuć przybrzeżne ograniczenia i na przód do przestworów wodnych za nowymi przygodami razem z Kayaks Adventure Pack!