Fishing Planet: Krampus Catcher Pack
The right combination of rods and reels will help you to return the things stolen by the elderly villains back to Santa! The kit contains an excellent assortment of festive season feeders, delicious baits for sweet-toothed fish, a keepnet and, naturally, a celebratory firework!