Fishing Planet: Live Bait Fiesta Pack
Czy chcesz wykazać się techniką w turnieju łowów na żywą przynętę? Skup się na doskonaleniu swoich umiejętności wędkarskich, a całą resztę załatwi pakiet Live Bait Fiesta Pack. Zawiera on cały sprzęt niezbędny do zarówno wędkarstwa matchowego, jak i dennego. Są to między innymi wytrzymałe wędziska z równie mocnymi kołowrotkami, niezbędnym osprzętem, a także odpowiednimi żywymi przynętami. W zestawie znajdziesz też pojemną siatkę, w której zmieści się duża liczba złapanych ryb. Wszystko gotowe! Kup pakiet Live Bait Fiesta Pack i bez obaw ruszaj na turniej.