Fishing Planet: Live Bait Fiesta Pack
Canlı yem turnuvasında üst düzey balıkçılık tekniğini göstermeye hazır mısın? Balık tutma becerini geliştirmeye odaklandığında Live Bait Fiesta Pack tüm ekipman ihtiyaçlarını karşılayacak! Bu set hem maç hem de dip balıkçılığı için ihtiyacın olan her şeyi içerir: eşit derecede güçlü makaralara sahip ağır hizmet oltaları, gerekli takım seti ve uygun canlı balık yemleri. Set ayrıca, yakalanan çok sayıda balığı uzun süre saklamak için geniş bir muhafaza ağı içerir. Şimdi hazırsın. Live Bait Fiesta Pack'i al ve turnuvanın tadını çıkar!