Fishing Planet: Lucky Bundle
Fishing Planet'te yenisin ve yeni balıkçılık destinasyonlarına erişmek için sabırsızlanıyor musun? Beklemek zorunda kalmadan gerçek bir yırtıcı hayvan avı için takım almaya ne dersin?
Lucky Start Pack gerekli tüm takımları, Pond Pass'lerini, ekipmanları, balıkçılık lisanslarını ve hatta daha hızlı ilerlemene ve balıkçılık deneyiminden en iyi şekilde yararlanmana yardımcı olacak Premium Hesabı içerir!
Balıkçılık çabaların yeni zorlu maceralarla daha cüretkar hale geldikçe, güçlü Golden Dragon Pack ile kendini güçlendir ve Seçilmiş azınlığın balıkçılık gizemlerini çöz! Dünyanın en güçlü efsanevi yaratığı temasıyla süslenmiş ölümcül bir takım, ekipman ve hatta bir Kayık kombinasyonuna sahip Golden Dragon Pack, her şeye yetkin kadim güçlerin desteğiyle seni destekleyecek!
Ancak Lucky Bundle'ın gücü yanında olsa bile, gerçek beceriler ve iyi bir teknik gibisi yoktur!