Fishing Planet: Lucky Start Pack
The goodies in this exclusive Pack for our new Fishing Planet friends include all the necessary tackle, pond passes, equipment, fishing licenses and even Premium Account that’ll help you advance faster and get the most out of your fishing experience!
New to Fishing Planet and can't wait to get access to new fishing destinations? How about getting the tackle for a real predator hunt without having to wait?
The goodies in this exclusive Pack for our new Fishing Planet friends include all the necessary tackle, pond passes, equipment, fishing licenses and even Premium Account that’ll help you advance faster and get the most out of your fishing experience! Don’t limit yourself! You can tune in and feel the drive of some hardcore fishing right now - just grab the Lucky Start Pack and head on to Mudwater River or beautiful lakes Emerald and Rocky to land some predators like Bass, Pike or Trout!
Skip the routine and get access to 3 awesome fishing destinations NOW! Catch Trophy Bass and Pike on Missouri and Emerald Lake while enjoying Trout fishing on Lake Rocky! Durable rods and reels, awesome tackle, 7-day Pond Passes and Advanced Licenses along with exclusive Cap and Keepnet available only in this Pack!
TERMINAL TACKLE - a selection of tackle for the ultimate predator fishing experience!
POND PASSES - 7 days of unlimited access to some of the top predator fishing destinations!