Fishing Planet: Lucky Start Pack
Cześć przyjacielu wędkarzu! Dopiero rozpoczynasz znajomość z fascynującym światem Fishing Planet i marzysz o szybkiej wyprawie na nowe zbiórniki wodne? A co powiesz na ekscytujący połów na drapieżnika z naprądę poważnym osprzętem? Z zestawem Lucky Start Pack to marzenie stanie się rzeczywistością już TERAZ! Nie przegap tej wyjątkowej okazji, aby natychmiast dostać niezbędny osprzęt, przepustki do zbiórników wodnych, licencje a nawet Premium konto żeby rozkoszować się ulubionym hobby zawsze i wszędzie! Po co czekać? Dzięki ekskluzywnemu zetawu Lucky Start Pack poczujesz natychmiast napęd i ekscytację od walki z drapieżnikami takimi jak bass, szczupak i pstrąg!
Pomiń rutynę i uzyskaj dostęp do 3 niesamowitych punktów wędkarskich już TERAZ! Lap bassy i szczupaki w Missouri i jeziorze Emerald roskoszując się łowieniem pstrągów nad jeziorem Rocky! Pomimo wędlisk i kołowrotków, niesamowitego osprzętu, zestaw zawiera 7-dniowe przepustki i zaawansowane licencje wraz z wyłącznymi czapką i siatką dostępnymi tylko w tym zestawie!
DODATKI & WYPOSAŻENIE – przechowywanie osprzętu wędkarskiego, oraz inne elementy wyposażenia.
PRZEPUSTKI NA STAWY – 7 dni nielimitowanego dostępu do głównych miejśc połowu drapieżników!