Fishing Planet: Lucky Start Pack
Yeni Fishing Planet dostlarımız için hazırlanan bu özel pakette gerekli tüm takımlar, Pond Pass'leri, ekipmanlar, balıkçılık lisansları ve hatta daha hızlı ilerlemene ve balıkçılık deneyiminden en iyi şekilde yararlanmana yardımcı olacak Premium Hesap yer alıyor!
Fishing Planet'te yenisin ve yeni balıkçılık destinasyonlarına erişmek için sabırsızlanıyor musun? Beklemek zorunda kalmadan gerçek bir yırtıcı hayvan avı için takım almaya ne dersin?
Yeni Fishing Planet dostlarımız için hazırlanan bu özel pakette gerekli tüm takımlar, Pond Pass'leri, ekipmanlar, balıkçılık lisansları ve hatta daha hızlı ilerlemene ve balıkçılık deneyiminden en iyi şekilde yararlanmana yardımcı olacak Premium Hesap yer alıyor! Kendini sınırlama! Hemen şimdi oyuna başlayabilir ve zorlu balık avının dürtüsünü hissedebilirsin - sadece Lucky Start Pack'i al ve Levrek, Turna balığı veya Alabalık gibi bazı yırtıcıları yakalamak için Mudwater Nehri'ne veya güzel Emerald ve Rocky göllerine doğru yola çık!
Rutini es geç ve 3 harika balıkçılık destinasyonuna HEMEN eriş! Rocky Gölü'nde Alabalık balıkçılığının tadını çıkarırken Missouri ve Emerald Gölü'nde Dev Levrek ve Turna balığı yakala! Dayanıklı oltalar ve makaralar, harika takımlar, 7 günlük Pond Pass'leri ve İleri Düzey Lisanslar ile birlikte sadece bu Pakette bulunan özel Şapka ve Saklama Ağı!