Fishing Planet: Maldives Weekend Break
Zróbcie sobie przerwę i łówcie ryby na Noomaa Kuda Atholhu jeszcze przez 3 dni! Dla własnej wygody uzyskajcie dostęp oraz Premium i Licencję Zaawansowaną. Wejdźcie do gry i cieszcie się każdą chwilą!