Fishing Planet: Metalhead Motorboat Pack
Complete with the super durable flat-bottomed aluminum motorboat, the Metalhead Motorboat Pack also includes a wonderful combo of Special Edition rod’n’reel, minnows, jerkbaits, a few crankbaits and other fishing equipment that you’ll need for a splendid day out on the river!
Excited to see what fishing from a motorboat is all about? Then this pack is for you!
Not to mention that with 7-Day Pond Passes and Advanced Licenses for five awesome fishing destinations, including the fantastic Saint-Croix Lake and the gorgeous Tiber River in Italy, the Metalhead Motorboat Pack will take your angling explorations to a much faster level!