Fishing Planet: Metalhead Motorboat Pack
Muhteşem Saint-Croix Gölü ve İtalya'daki muhteşem Tiber Nehri de dâhil olmak üzere beş harika balıkçılık destinasyonu için 7 Günlük Pond Pass'leri ve İleri Düzey Lisanslar ile Metalhead Motorboat Pack olta balıkçılığı keşiflerini çok daha hızlı bir seviyeye taşıyacak!