Fishing Planet: Mighty Carp Tournament Pack
Are you ready for some Carp fishing?! These all-time European favorite game fish may be less popular in North America, but they sure are quite a challenge to catch, being the hardest freshwater fish to fool into biting! So whether you're a renowned Carp angler or just going to give these critters a chance for the first time, consider using the best tackle possible to enjoy your Carp fishing experience to the maximum and just get the Mighty Carp Tournament Pack!