Fishing Planet: Mighty Carp Tournament Pack
Sazan balığı avlamaya hazır mısınız? Avrupa'nın bu en sevilen av balıkları Kuzey Amerika'da daha az popüler olabilir, ancak ısırmaya ikna etmesi en zor tatlı su balığı olarak yakalaması oldukça zordur! İster ünlü bir Sazan balıkçısı ol, ister bu yaratıklara ilk kez bir şans verecek ol, Sazan balıkçılığı deneyiminden maksimum keyif almak için mümkün olan en iyi takımı kullanmayı düşün ve Mighty Carp Tournament Pack'i edin!