Fishing Planet: Nordic Legend Pack
Przez 30 dni przeżyjcie przygodę nordyckiego wędkowania i obudźcie w sobie ducha Wikinga! Z Licencją Zaawansowaną i Premium w zestawie, uwolnijcie dzikie serce życia Wikinga!