Fishing Planet: Norway Weekend Myth
Wasza północna przygoda jeszcze się nie kończy! Cieszcie się kolejnymi 3 dniami wędkowania na dzikim wybrzeżu Norwegii — z pełnym dostępem, Premium i Licencją Zaawansowaną!