Fishing Planet: Norway Weeklong Chronicle
Uczyńcie fiordy swoim domem na kolejne 7 dni! Z pełnym dostępem, Premium i Licencją Zaawansowaną macie wszystko, czego potrzeba, aby w pełni odkrywać dzikie morze Norwegii.