Fishing Planet: Ocean Voyager Pack
Korzystaj z wygody Zaawansowanej Licencji i 30-dniowego Konta Premium, by maksymalizować swoje zyski i zdobywane punkty doświadczenia. Oprócz tego zyskasz 30 Marker i 10 Boje Nawigacyjnych, dzięki którym odkrywanie wód tej ogromnej lokacji będzie niezmierne proste!