Fishing Planet: Rainforest Journey Pack
Who wouldn’t dream of a kit that contains everything to guarantee you a superb fishing adventure in the wild rainforest? The powerful spinning rod for distance casts of heavy lures, reel with a large spool to land strong and swift South American predators.