Fishing Planet: Rainforest Journey Pack
Vahşi yağmur ormanlarında mükemmel bir balıkçılık macerasını garanti edecek her şeyi içeren bir seti kim hayal etmez ki? Ağır yemlerin mesafeli atışları için güçlü eğirme oltası, güçlü ve hızlı Güney Amerika yırtıcılarını indirmek için büyük bobinli makara.