Fishing Planet: Rigs Combo Pack
Now, all the best new rigs and terminal tackle you could ever want comes in one ultimately versatile set! Rigs Combo Pack is a delightful combination of all the best hooks, sinkers, spinners, jigs, rigs and other lures that you need for a deeply satisfying fishing experience!