Fishing Planet: Rigs Combo Pack
Cały najlepszy sprzęt i wszystkie najlepsze zestawy końcowe są teraz dostępne w jednym, niezwykle wszechstronnym pakiecie! Rigs Combo Pack to wspaniałe połączenie najlepszych haczyków, ciężarków, błystek, jigów, przypony spinningowe i innych przynęt — satysfakcja podczas wędkowania gwarantowana!