Fishing Planet: Rigs Combo Pack
Şimdi, isteyebileceğin en iyi yeni teçhizat ve olta takımları tek bir çok yönlü sette geliyor! Rigs Combo Pack, son derece tatmin edici bir balıkçılık deneyimi için ihtiyacın olan en iyi kancalar, olta kurşunları, fırıldaklar, jigler, teçhizat ve diğer yemlerin keyifli bir kombinasyonudur!