Fishing Planet: Sailor Collection Pack
Joining a yacht crew, a skilled angler-sailor requires premium quality fishing gear, functional clothing, and ample storage. The Sailor Collection Pack has you covered!
Discover the Kaiji No Ri island waters for 7 days with the included pass, license, and Premium account. Get ready for an unforgettable fishing adventure with your friends!