Fishing Planet: Sailor Collection Pack
Zręczny wędkarz-żeglarz, który chce dołączyć do załogi jachtu, musi mieć sprzęt najlepszej jakości, funkcjonalną odzież i pojemny schowek. W Sailor Collection Pack znajdziesz to wszystko!
Odkrywaj wody wyspy Kaiji No Ri przez 7 dni dzięki dołączonej Przepustce, Licencji i Kontu Premium. Przygotuj się na niezapomnianą przygodę wędkarską ze znajomymi!