Fishing Planet: Saint Patrick's Pack
Saint Patrick’s Pack is our exclusive edition of tackle for heavy float fishing that was specially created to celebrate St.Patrick’s Day! With Saint Patrick’s Pack the luck of the Irish will always come your way!
Saint Patrick’s Pack is our exclusive edition of tackle for heavy float fishing that was specially created to celebrate St.Patrick’s Day! Ever felt like you just can’t seem to get the muscle you need out of your “weapons” when battling a real monster in a fish fight? Then St. Patrick’s is the day when you can get your hands on the Saint Patrick's Pack: a set of powerful float fishing equipment that will be your four-leaf clover in the world of float fishing!
Saint Patrick’s Pack is a real pot of gold, featuring exclusive St. Patrick’s Day edition float fishing rods including the flamboyant IrishClover match rod, the sturdy GreenBeer match rod, and the GoldPot powerful rod with perfectly balanced flawless action; not to mention three super muscular back drag LuckyShamrock spinning reels with a special long cast spool, made exclusively for Saint Patrick's Pack; new super sturdy monolines and fluors, St. Patrick’s edition rod case, unique Drunken Worm and Bully Grasshopper live baits, a large fishkeeper and other brawny goodies to give you the best of luck for matching even the mightiest of underwater adversaries and even landing mysterious Leprechaun Fish and Rowdy Bass!