Fishing Planet: Saint Patrick's Pack
Saint Patrick's Pack, Aziz Patrick Günü'nü kutlamak için özel olarak yaratılmış ağır şamandıra balıkçılığı için özel takım serimizdir! Hiç balık avında gerçek bir canavarla savaşırken "silahlarından" ihtiyacın olan gücü alamadığını hissettin mi? O halde Aziz Patrick Günü, şamandıra balıkçılığı dünyasında dört yapraklı yoncan olacak güçlü bir şamandıra balıkçılığı ekipmanı seti olan Saint Patrick's Pack'i elini alabileceğin gündür!
Saint Patrick's Pack, gösterişli IrishClover maç oltası, sağlam GreenBeer maç oltası ve mükemmel dengelenmiş kusursuz aksiyona sahip GoldPot güçlü oltası dahil olmak üzere özel Aziz Patrick Günü sürümü şamandıra oltaları içeren gerçek bir altın küpüdür; Aziz Patrick Paketi için özel olarak üretilen özel uzun atımlı makaralı üç süper güçlü arka sürüklemeli LuckyShamrock eğirme makarasından bahsetmiyorum bile; yeni süper sağlam tekli misina ve floroklor, St. Patrick's sürümü olta çantası, benzersiz Drunken Worm ve Bully Grasshopper canlı yemleri, büyük bir balık tutucu ve en güçlü sualtı düşmanlarıyla bile eşleşmek ve hatta gizemli Leprikon Balığı ve Rowdy Bass'ı yakalamak için sana en iyi şansı verecek diğer güçlü öğeler!