Fishing Planet: Saltwater Match Pack
Przygotuj się na walkę ze słonowodnymi potworami podczas ekscytującej przygody na wyspie Niebieskich Krabów z nowiutkim pakietem Saltwater Match Pack! Zatem wykup wspaniały pakiet Saltwater Match Pack i ciesz się swoją przygodą wędkarską już teraz!