Fishing Planet: Santa's Kayak Pack
The best goodie in this gift box is a collectible Christmas kayak, decorated to look like a real Santa's Sleigh! You also get a full set of different holiday fireworks, a weekly pond pass to White Moose Lake and an Advanced Fishing License for the province of Alberta!
Ho ho ho! Looks like Santa’s Kayak Pack is every angler's perfect Christmas present!
The best goodie in this gift box is a collectible Christmas kayak, decorated to look like a real Santa's Sleigh! Great for lakes and rivers, this fun kayak lifts up your spirits with its festive holiday design and is constructed from high-quality material that’s both lightweight and durable! But that’s not all! Aside from a unique opportunity to ride Santa’s Sleigh this Christmas, you also get a full set of different holiday fireworks, a weekly pond pass to White Moose Lake and an Advanced Fishing License for the province of Alberta! Just the killer set you need to get maximum fun out of this Holiday Season’s boat fishing and enjoy angling cool creatures like Antlered Salmon and Furry Trout!