Fishing Planet: Santa's Kayak Pack
Ho ho ho! Görünüşe göre Santa's Kayak Pack her balıkçının mükemmel Noel hediyesi!
Bu hediye kutusundaki en güzel şey, gerçek bir Noel Baba'nın Kızağı gibi görünecek şekilde dekore edilmiş koleksiyonluk bir Noel kayığı! Göller ve nehirler için harika olan bu eğlenceli kayık, şenlikli tatil tasarımıyla moralini yükseltir ve hem hafif hem de dayanıklı yüksek kaliteli malzemeden üretilmiştir! Daha bitmedi! Bu Noel'de Noel Baba'nın Kızağına binmek için eşsiz bir fırsatın yanı sıra, tam set farklı tatil havai fişekleri, White Moose Lake'e haftalık Pond Pass'i ve Alberta eyaleti için İleri Düzey Balıkçılık Lisansı da kazanacaksın! Bu Tatil Sezonunda tekne balıkçılığından maksimum keyif almak ve Boynuzlu Somon ve Tüylü Alabalık gibi harika canlıları oltayla avlamanın tadını çıkarmak için ihtiyacın olan dehşet set!