Fishing Planet: Spooky Fishing Pack
Spooky Fishing Pack will have you armed with the coolest and scariest weapons, ready to head on a wild night hunt facing mysterious Ghost Pikes, ferocious Mutant Gars and those creepy Skeleton Bluegills to obtain awesome new achievements with complete self-confidence!
With the Spooky Fishing Pack you get a complete tackle set of all the spicy ingredients for a mindblowing Halloween experience full of fun and creepy excitement!