Fishing Planet: Spooky Fishing Pack
Spooky Fishing Pack uzbroi cię w najfajniejsze i najbardziej przerażające bronie, przygotuje do wyruszenia na szalone noce polowanie na tajemniczego Ducha Szczupaka, dzikiej Zmutowanej Belony i tych przerażających Szkieletowych Bassów, aby uzyskać fantastyczne nowe osiągnięcia!
Z Spooky Fishing Pack otrzymasz kompletny zestaw sprzętu ze wszystkimi pikantnymi elementami, które uczynią twoją przygodę z Halloween doświadczeniem pełnym zabawy i przerażającej rozrywki!