Fishing Planet: Spooky Fishing Pack
Spooky Fishing Pack seni en havalı ve en korkutucu silahlarla donatacak, gizemli Hayalet Turna Balıkları, vahşi Mutant Zarganalar ve tüyler ürpertici İskelet Aybalıkları ile karşılaşacağın vahşi bir gece avına çıkmaya hazır hale getirecek!
Spooky Fishing Pack ile eğlence ve ürpertici heyecan dolu akıllara durgunluk veren bir Cadılar Bayramı deneyimi için tüm can yakıcı malzemelerden oluşan eksiksiz bir takım elde edersin!