Fishing Planet: Sport Bottom Pack
This complete set of sports edition bottom tackle includes an awesome combo of the Heavy Chaser Sport bottom fishing rod and the Ambusher Sport spinning reel, a full selection of all the leaders, sinkers, hooks and baits you might need, not to mention a Keepnet.
Take your bottom fishing to the level of real sports with the Sport Bottom Pack! This complete set of sports edition bottom tackle includes an awesome combo of the Heavy Chaser Sport bottom fishing rod and the Ambusher Sport spinning reel, a full selection of all the leaders, sinkers, hooks and baits you might need, not to mention a Keepnet. Start enjoying your bottom feeding on a higher level with the sports tackle of Sport Bottom Pack today!