Fishing Planet: Sport Bottom Pack
Przenieś swoje umiejętności łowienia ryb z dna akwenów wodnych na prawdziwie sportowy poziom dzięki zestawowi Sport Bottom Pack! Ten kompletny zestaw sportowego sprzętu do łowienia z dna akwenów wodnych zawiera niesamowite połączenie wędki Heavy Chaser Sport, przeznaczonej do łowienia z dna zbiorników wodnych, i kołowrotka Ambusher Sport, a także pełną gamę przydatnych przyponów, ciężarków, haczyków, przynęt oraz siatkę na ryby. Już dziś zdobądź zestaw Sport Bottom Pack i zacznij cieszyć się łowieniem z dna zbiorników wodnych na zupełnie nowym, wyższym poziomie!