Fishing Planet: Sport Bottom Pack
Bu eksiksiz Sports Edition dip takımı seti, Heavy Chaser Sport dip oltası ve Ambusher Sport eğirme makarasından oluşan harika bir kombinasyon, ihtiyacın olabilecek tüm köstek misinalar, olta kurşunları, kancalar ve yemlerden oluşan eksiksiz bir seçki ve üstüne bir de Saklama Ağı.
Sport Bottom Pack ile dip balıkçılığını gerçek spor seviyesine taşı! Bu eksiksiz Sports Edition dip takımı seti, Heavy Chaser Sport dip oltası ve Ambusher Sport eğirme makarasından oluşan harika bir kombinasyon, ihtiyacın olabilecek tüm köstek misinalar, olta kurşunları, kancalar ve yemlerden oluşan eksiksiz bir seçki ve üstüne bir de Saklama Ağı. Bugün Sport Bottom Pack'in spor takımları ile dip yemliği balıkçılığının keyfini daha yüksek bir seviyede çıkarmaya başla!