Fishing Planet: Sport Casting Bass Pack
Sport Casting Bass Pack, güçlü Levrek yakalamayı içeren herhangi bir turnuva veya yarışmada kazanan olarak ortaya çıkmak için ihtiyacın olan paket! Bu güçlü sportif balıkçılık takımı yelpazesi, öncekilerden iki kat daha güçlü ve dayanıklı olan süper FarCaster 2,6 m Sport atım oltası ve Helios 2000S Sport atım makarasını içerir! Ayrıca, gerçek bir sportif balıkçılık şampiyonuna uygun en sağlam misina, bir dizi kanca, yem ve diğer öğelerin bazılarına sahip olacağından bahsetmiyorum bile!
Sport Casting Bass Pack, tam anlamıyla gerçek bir Levrek balıkçılığı şampiyonu olmak için bir paket!