Fishing Planet: Sport Feeder Pack
Sport Feeder Pack is a powerful set of all the sports edition tackle every angler needs for the ultimate feeder fishing experience! You get the awesome combo of the feeder rod and reel, a complete selection of all terminal tackle, feeder baits, chum, attractants and a Keepnet.
Sport Feeder Pack is a powerful set of all the sports edition tackle every angler needs for the ultimate feeder fishing experience! You get the awesome combo of the Big Alli Sport feeder rod and BigRiver Sport feeder reel, a complete selection of all the terminal tackle, feeder baits, chum, attractants and a Keepnet. Sport Feeder Pack is a compact and all-inclusive tackle set to enjoy your feeder fishing on the level of sports!