Fishing Planet: Sport Feeder Pack
Sport Feeder Pack, her olta balıkçısının en üst düzey yemlik balıkçılığı deneyimi için ihtiyaç duyduğu tüm Sports Edition takımlarını içeren güçlü bir settir!
Sport Feeder Pack, her olta balıkçısının en üst düzey yemlik balıkçılığı deneyimi için ihtiyaç duyduğu tüm Sports Edition takımlarını içeren güçlü bir settir! Big Alli Sport yemlik oltası ve BigRiver Sport yemlik makarasının harika kombinasyonunu, tüm olta takımlarının eksiksiz bir seçkisini, yemlik yemleri, yem karışımlarını, cezbedicileri ve bir Saklama Ağını elde edersin. Sport Feeder Pack, yemlik balıkçılığının keyfini spor seviyesinde çıkarman için kompakt ve her şey dâhil bir takım setidir!