Fishing Planet: Sport Float Pack
Sport Float Pack is an awesome set of all the sportfishing goodies and tackle you might need if you plan to kick some ass in a float fishing competition! Perfectly matched and balanced for catching underwater monsters like Catfish, Pike or Trout!
Perfectly matched and balanced for catching underwater monsters like Catfish, Pike or Trout, the Sport Float Pack includes the super Nero 12' 10 Sport (390 mm) match rod and Callisto MG 3000 Sport spinning reel that are twice as strong and durable as their predecessors! Not to mention that you also get some of the sturdiest line, a set of hooks, baits and other goodies fit for a real sportfishing champion!
We put a lot of thought into assembling this Sport Float Pack, so that you wouldn't have to! ;)