Fishing Planet: Sport Float Pack
Sport Float Pack jest świetnym zestawem zawierającym wszystkie dobrodziejstwa ze sportowego asortymentu i jest idealnym sprzętem do skopania kilku tyłków w wędkarstwie spławikowym. Idealnie wyważona, wprost stworzona do łowienia takich potworów jak Sumy, Szczupaki czy Łososie.
Sport Float Pack jest świetnym zestawem zawierającym wszystkie dobrodziejstwa ze sportowego asortymentu i jest idealnym sprzętem do skopania kilku tyłków w wędkarstwie spławikowym. Idealnie wyważona i super wytrzymała, wprost stworzona do łowienia takich potworów jak Sumy, Szczupaki czy Łososie. Sport Float Pack zawiera wyjątkową Sportową edycję wędki matchowej Nero 390 oraz kołowrotka spinningowego Callisto MG 3000, które są aż dwa razy bardziej wytrzymałe od swoich poprzedników. Nie wspominając o masie innych dodatków jak żyłki, haczyki, przynęty i wiele, wiele więcej!
Sport Float Pack zawiera wszystko co jest niezbędne do osiągnięcia mistrzostwa w wędkarstwie spławikowym!