Fishing Planet: Sport Float Pack
Sport Float Pack, bir şamandıra balıkçılığı yarışmasında ortalığı kasıp kavurmayı planlıyorsan ihtiyaç duyabileceğin tüm sportif balıkçılık malzemelerini ve takımlarını içeren harika bir settir!
Yayın Balığı, Turna Balığı veya Alabalık gibi su altı canavarlarını yakalamak için mükemmel bir şekilde eşleştirilmiş ve dengelenmiş Sport Float Pack, öncekilerden iki kat daha güçlü ve dayanıklı olan süper Nero 3,9 m Sport maç oltası ve Callisto MG 3000 Sport eğirme makarasını içerir! Ayrıca, gerçek bir sportif balıkçılık şampiyonuna uygun en sağlam misina, bir dizi kanca, yem ve diğer öğelerin bazılarına sahip olacağından bahsetmiyorum bile!
Sport Float Pack, tam anlamıyla gerçek bir şamandıra balıkçılığı şampiyonu olmak için bir paket!