Fishing Planet: Sport Heavy Casting Pack
Sport Heavy Casting Pack was created to satisfy a real competitor’s need for some really powerful fishing goodies in any sportfishing competition that involves using heavy casting tackle when going after fish like Atlantic Salmon and other huge monsters!
Sport Heavy Casting Pack was created to satisfy a real competitor’s need for some really powerful fishing goodies in any sportfishing competition that involves using heavy casting tackle when going after fish like Atlantic Salmon and other huge monsters! This muscular pack includes the super CosmoCast 6' 3" Sport (190 mm) casting rod and Cyclone 6500 Sport cast reel that are twice as strong and durable as their predecessors! Not to mention that you also get some of the sturdiest lines, spoons, jig heads and other goodies fit for a real sportfishing champion!
We put a lot of thought into assembling this Sport Heavy Casting Pack, so that you wouldn't have to! ;)
Sport Heavy Casting Pack is all about becoming a real monster catching champion!